rejestracja
17 Sierpień 2017
Dziś imieniny:  Jacka i Mirona
koszyk: 0.00 zł



Jak kupować?



Jak kupować?

Jak działamy

Aby usprawnić korzystanie z zakupów w sklepie internetowym Królestwa Pocztówek, pomiędzy klientem a sklepem prowadzona będzie korespondencja e-mailowa.
W jej ramach będą Państwo otrzymywali na podany przy logowaniu adres e-mailowy wiadomości dotyczące zamawianych  produktów.
Wszystkie e-maile będą zawierały informacje o wybranych produktach oraz  na jakim etapie realizacji znajduje się zamówienie.

Status oczekujący – oznacza, iż otrzymaliśmy od Państwa zamówienie i wszystkie produkty są dostępne w naszym magazynie. Jeżeli płatność zostanie dokonana przelewem to towar zostanie wysłany w dniu kiedy pieniądze wpłyną na konto Królestwa Pocztówek. Natomiast jeżeli płatność będzie dokonana przy odbiorze to zanim towar zostanie wysłany pracownik Królestwa Pocztówek skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia zamówienia. 
Status realizowany – oznacza, iż  otrzymaliśmy zapłatę za towar lub zamówienie zostało potwierdzone i towar jest przygotowywany do wysyłki.
Status wysłane – oznacza, iż towar został wysłany.
Status anulowane – oznacza, że na życzenie klienta lub z powodu braku zamawianego towaru w magazynie, bądź z powodu braku potwierdzenia  przez kupującego, zamówienie zostaje anulowane. 

NUMER KONTA

Królestwo Pocztówek, Agnieszka Wolska-Jakubowska

ul. Arctowskiego 2b/3,   80-288 GDAŃSK

  • 83 1140 2017 0000 4102 0358 9660

 Koszt zamówienia

Do całkowitej ceny zamówienia należy doliczyć koszt przesyłki, który wynosi:

  • Przesyłka do 0,3kg  (list polecony)                                                    - 7,00zł  - dotyczy wysyłki do 5 sztuk karnetów, kartek, zaproszeń lub zawiadomień oraz 1 sztuki podkładki pod kubek,
  • powyżej 5 sztuk karnetów, zaproszeń lub zawiadomień, oraz 2 i więcej podkładek - koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie,
  • Koszt wysyłki karnetów MEGA i XXL jest taki sam jak paczki   
  • Przesyłka priorytetowa paczki do 0,5kg                                          - 12,50zł
  • Przesyłka priorytetowa paczki do 2kg                                             - 16,00zł
  • Przesyłka priorytetowa paczki do 5kg                                              - 18,00zł
  • Przesyła ekonomiczna paczki do 0,5 kg                                         - 11,00zł
  • Przesyłka ekonomiczna paczki do 2 kg                                           - 14,50zł
  • Przesyłka ekonomiczna paczki do 5kg                                            - 16,50zł
  • Przesyłka paczki za pobraniem do ceny wybranej przesyłki należy dodać 4,0zł
  • Wysyłka paczki do tzw punktu odbioru paczki - od ceny wybranej przesyłki należy odjąć 2,50zł, punkt odbioru proszę wybrać ze strony Poczty Polskiej - "wyszukiwanie punktów odbioru"
  • Kurier GLS - suma boków do 35,0cm                                             - 16,00zł
  • Kurier GLS - suma boków do 50,0cm                                             - 18,00zł
  • Kurier GLS - suma boków do 65,0cm                                             - 23,00zł
  • Kurier GLS - suma boków do 80,0cm                                             - 29,00zł
  • Kurier GLS - maksymalny wymiar                                                    - 45,00zł
  • Ceny innych wysyłek ustalane są indywidualnie

        DOSTAWA GRATIS!

  • Przy odbiorze w sklepach Królestwa Pocztówek
    bez dodatkowych opłat można odebrać towar w naszym sklepie.
  • Przy zamówieniach powyżej 350,00 zł brutto zamówione produkty dostarczymy do Twojego domu pocztą lub kurierem gratis (dotyczy przesyłek krajowych).

Nasza nowy serwis upominkowy

Twoje zamówienie może stać się dla kogoś wspaniałą niespodzianką! Nasz nowy serwis upominkowy  sprawi, że Twój prezent na pewno trafi do właściwego adresata - pięknie opakowany a  na życzenie możemy dołączyć kartkę z życzeniami. Twoje zamówienie może zostać wysłane pod dowolny adres w Polsce.
Możemy również przesłać do Ciebie opakowany ładnie prezent , byś mógł go wręczyć osobiście.

Zapakowanie każdego artykułu kosztuje 1,00zł plus cena kartki wybranej z naszej oferty. 

Po dokonaniu zamówienia prosimy na nasz adres mailowy: wrzeszcz@krolestwopocztowek.pl wysłać do nas maila z adresem, na który mamy przesłać paczkę i jeżeli ma być dołączona kartka napisać dokładnie wybrany tekst.

Oferujemy również wysłanie  zamówionej w naszym sklepie kartki pod wskazany adres. Wszystko co trzeba zrobić to po dokonaniu zamówienia wysłać do nas maila z adresem, na który mamy przesłać kartkę i jeżeli ma być ona podpisana napisanie od kogo. Koszt wysyłki to: przesyłka polecona 6,0zł, przesyłka polecona priorytetowa 7,0zł ( w/w kwotę należy dodać do ceny kartki i wpłacić na nasze konto).



Zwrot towaru

Klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego w ciągu 14 dni od daty otrzymania wysyłki bez żadnych konsekwencji. Wówczas prosimy o odesłanie towaru na adres: Sklep „Królestwo Pocztówek” ul.Starowiejska 52, 81-356 Gdynia. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy jest wysłanie deklaracji o rezygnacji na adres e-mailowy biuro@krolestwopocztowek.pl z tematem "ZWROT TOWARU", podanym numerem zamówienia i przyczyną rezygnacji z zakupu. Dokonując zwrotu towaru, Zamawiający powinien odesłać przesyłkę w stanie nienaruszonym w oryginalnym opakowaniu (metki, naszywki, nalepki, plomby, załączone ulotki lub inne) w terminie dziesięciu dni od jej otrzymania, wraz z paragonem lub fakturą. Koszt przesyłki ponosi Zamawiający.

Zwrotu pieniędzy dokonujemy w przeciągu 14 dni od otrzymania deklaracji zwrotu na rachunek bankowy podany w deklaracji zwrotu.

Jeśli któryś z warunków nie jest spełniony, zwrot nie zostanie przyjęty.


Gdy pomyłka nastąpi z naszej winy i klient otrzyma inny towar niż zamówiony, sklep pokrywa koszt przesyłki zwrotnej. W tym wypadku przesyłkę zwrotną należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową. Warunkiem refundacji kosztów zakupu jest zwrot towaru, który nie był używany i posiada metkę oraz nie został zniszczony ani uszkodzony. Dokonując zwrotu towaru proszę wysłać informacje, w czym nastąpiła pomyłka adres e-mailowy biuro@krolestwopocztowek.pl z tematem "POMYŁKA W ZAMÓWIENIU", z podanym numerem zamówienia.

UWAGA: W wypadku zamówień odbieranych w sklepach Królestwa Pocztówek zwrotu dokonuje się w sklepie, w którym zamówienie było odebrane.